چاپ صفحه | صفحه نخست سامانه | طرح های تحقیقاتی | مقالات چاپ شده | مقالات ارائه شده | کتاب ها | پایان نامه ها | اختراعات | آمار عملکرد پژوهشی | علوم پزشکی بابل |
پروفایل در SCOPUS |
پروفایل در ISI |
پروفایل در Google Scholar |
پروفایل در ORCID |
پروفایل در ResearchGate |
پروفایل در پاب مد |
پروفایل در مدلیب |
نام و نام خانوادگی (فارسی) : عباس نیکزاد | رسته پژوهشگر : هیات علمی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی |
نام و نام خانوادگی (انگلیسی) : Abas Nikzad | پست الکترونیک : nikzad.2010@yahoo.com |
تاریخ تولد : | دانشکده/محل خدمت : پزشکی |
رشته تخصصی : الهیات | گروه آموزشی : معارف اسلامی |
آخرین مدرک تحصیلی : دکتری تخصصی | آدرس محل کار : |
رشته تحصیلی/ تخصصی | درجهتحصیلی | سال دریافت مدرک | دانشگاه/ موسسه |
---|
سمت | نام و آدرس محل خدمت | تاریخ شروع | تاریخ پایان |
---|
ردیف | عنوان | سمت | مدت طرح(ماه) | تاریخ شروع | تاریخ پایان |
---|---|---|---|---|---|
1 | بررسی میزان دانش و آگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل نسبت به ماهیت و ابعاد مختلف جنگ نرم | مجری | 12 | 1393/10/23 | 1394/10/23 |
2 | منزلت پزشکی و وظیفه ی پزشک از نگاه دینی | مجری | 17 | 1394/02/08 | 1395/07/08 |
3 | تحلیل علم سنجی بروندادهای علمی جهان در حوزه مطالعات مذهبی | مجری | 1399/02/02 | 1399/10/02 |
ردیف | عنوان | نمایه | نام نشریه | سال چاپ | دوره (Volum) | شماره | ضریب تاثیر |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | تحلیل رخداد واژگانی تولیدات علمی جهان در حوزه دین و سلامت | scopus | International Journal of Information Science and Management | 1401 | 20 | 3 | 0.0 |
2 | بررسی احکام وضعی اهدای گامت | مجله دانشگاه علوم پزشکی بابل | 1386 | 3 | |||
3 | شبیه سازی از دیدگاه کلامی و فقهی | scopus | مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بابل | 1390 | 13-6 |
ردیف | عنوان مقاله | نام کنگره | محل کنگره | شیوه ارائه | تاریخ شروع کنگره | تاریخ خاتمه کنگره |
---|
ردیف | عنوان | سال چاپ | ماهیت |
---|---|---|---|
1 | اسلام آزادی و دموکراسی | 1384 | غیر پزشکی |
2 | برنامه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران | 1385 | غیر پزشکی |
ردیف | عنوان | سال | مقطع تحصیلی پایاننامه | نوع پایاننامه | تاریخ شروع | تاریخ پایان |
---|
ردیف | عنوان | تاریخ ثبت | شماره ثبت | اسامی پدید آورندگان |
---|