مریم  قائمی امیری

 فعالیت های پژوهشی

 

مریم قائمی امیری

در دانشگاه علوم پزشکی بابل 







چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
طرح های تحقیقاتی
طرح های تحقیقاتی
مقالات چاپ شده
مقالات چاپ شده
مقالات ارائه شده
مقالات ارائه شده
کتاب ها
کتاب ها
پایان نامه ها
پایان نامه ها
اختراعات
اختراعات
آمار عملکرد پژوهشی
آمار عملکرد پژوهشی
علوم پزشکی بابل
علوم پزشکی بابل
پروفایل در SCUPOS
پروفایل در SCOPUS
پروفایل در ISI
پروفایل در ISI
پروفایل در Google Scholar
پروفایل در Google Scholar
پروفایل در ORCID
پروفایل در ORCID
 پروفایل در ResearchGate
پروفایل در ResearchGate
پروفایل در پاب مد
پروفایل در پاب مد
پروفایل در مدلیب
پروفایل در مدلیب

اطلاعات کلی
hide/show

نام و نام خانوادگی (فارسی) : مریم قائمی امیری رسته پژوهشگر : هیات علمی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی
نام و نام خانوادگی (انگلیسی) : Maryam Ghaemi Amiri پست الکترونیک : mghedcbabol@gmail.com
تاریخ تولد : دانشکده/محل خدمت :
رشته تخصصی : آموزش پزشکی گروه آموزشی :
آخرین مدرک تحصیلی : دکتری تخصصی آدرس محل کار :

سوابق تحصیلی
hide/show

رشته تحصیلی/ تخصصی درجه‌تحصیلی سال دریافت مدرک دانشگاه/ موسسه

سوابق شغلی
hide/show

سمت نام و آدرس محل خدمت تاریخ شروع تاریخ پایان

سوابق پژوهشی


طرح های تحقیقاتی
hide/show

ردیف عنوان سمت مدت طرح(ماه) تاریخ شروع تاریخ پایان
1بررسی تاثیر 3 سال برگزاری کارگاههای آشنایی با اصول آموزش پزشکی ویژه دستیارانهمکار اصلی141391/06/071392/08/07
2بازنگری نحوه ارائه درس آمار زیستی دانشجویان پزشکیهمکار اصلی121396/03/231397/03/23
3بررسی تأثیر آموزش احیاء قلبی- ریوی بر دانش دانشجویان رشته پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابلهمکار اصلی 1399/01/191401/03/19
4تاثیر آموزش بر آگاهی و عملکرد دانشجویان مامایی در مورد IUD و پاپ اسمیر در دانشگاه علوم پزشکی بابلهمکار اصلی 1399/01/191402/08/19
5بررسی اثر بخشی DOPS &Mini -CEX بر توانمندی کارآموزان و کارورزان پزشکی در محیطهای بالینیمجری مسئول 1399/02/061400/01/06
6سامانه آموزش مجازی نوید از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابلمجری مسئول 1399/02/101399/10/10
7کیفیت آموزش های خود مراقبتی پرسنل بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل به کلیه بیماران بهبود یافته با تشخیص بیماری کرونا اعم از دارابودن سابقه بستری و یا بیماران سرپاییمجری مسئول 1399/02/231400/11/23
8ارزیابی اثر بخشی آموزش مجازی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل سال 1399-1400 بر اساس مدل ارزیابی اثربخشی کریک پاتریکمجری 1399/10/201401/12/20
9بررسی اثربخشی برنامه توانمندسازی اعضای هیات علمی در زمینه آموزش مجازی در دوران همه گیری بیماری کوید-19: کاربردی از الگوی برنامه ریزی درسی هاردنمجری مسئول 1399/12/231401/01/23
10ارزیابی کارگاههای آموزشی توانمند سازی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی در شروع دورهمجری 1399/12/231401/08/23
11مقایسه دو روش آموزشی چهره به چهره و آموزش از طریق پمفلت در بیماران مبتلا به هایپرپلازی خوش خیم پروستات و کاندید جراحی TURPمجری 1400/01/281402/01/28
12بررسی توانمندی حرفه ای و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دندانپزشکی بابل با روش خود ارزیابی در سال 1400-1399همکار اصلی 1400/09/061401/03/06
13خودارزیابی توانایی دانشجویان در انجام مهارت¬های بالینی در بخش دندانپزشکی کودکان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰ (در دوران همه گیری Covid-19)مجری 1400/10/121402/04/12
14بررسی کیفیت آزمون‌های مجازی پایان ترم و عوامل مرتبط با آن در دوران پاندمی کرونا از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابلهمکار اصلی 1401/01/291402/03/29
15بررسی رضایتمندی دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی و اساتید از اجرای تغییرات کوریکولوم جدید آموزش دوره پزشکی عمومی مصوب سال 1396 در دانشگاه علوم پزشکی بابلمجری 1401/04/201401/09/20
16بررسی توانمندی حرفه ای و عوامل مرتبط با آن در کارورزان بخش آموزشی بیماری های قلب و عروق با روش خودارزیابی در دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 1402مجری 1402/05/151403/03/15
17خودارزیابی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل از کسب مهارت های بالینی در مدیریت بیماران اورژانس در سال 1402مجری مسئول 1402/06/131403/06/13
18ارزیابی محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی بابل از دیدگاه دانشجویان پزشکی در کوریکولوم جدید بر اساس مدل DREEMمجری مسئول 1402/07/161403/07/16
19بررسی توانمندی حرفه ای و عوامل مرتبط با آن در کارورزان بخش آموزشی جراحی با روش خودارزیابی بر اساس کوریکولوم جدید آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال1403-1402مجری مسئول 1402/07/161404/01/16
20ارزیابی اثر بخشی آموزش مجازی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بابل سال 1401-1402 بر اساس مدل ارزیابی اثربخشی کریک پاتریکهمکار اصلی 1402/11/291403/11/29

مقالات چاپ شده در مجله
hide/show

ردیف عنوان نمایه نام نشریه سال چاپ دوره (Volum) شماره ضریب تاثیر

مقالات ارائه شده در همایش
hide/show

ردیف عنوان مقاله نام کنگره محل کنگره شیوه ارائه تاریخ شروع کنگره تاریخ خاتمه کنگره

تالیف/ترجمه کتاب
hide/show

ردیف عنوان سال چاپ ماهیت

پایان نامه ها
hide/show

ردیف عنوان سال مقطع تحصیلی پایان‌نامه نوع پایان‌نامه تاریخ شروع تاریخ پایان

اختراعات
hide/show

ردیف عنوان تاریخ ثبت شماره ثبت اسامی پدید آورندگان