بررسی تاثیر روش تدریس تلفیقی (blended learning) مبتنی بر وبینار ،بر یادگیری اداره لیبر سخت در دانشجویان کارشناسی مامایی

Efficacy of webinar-based blended learning on the learning of labor dystocia in undergraduate Midwifery students.


چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
مجری و همکاران
مجری و همکاران
دانلود
دانلود
علوم پزشکی بابل
علوم پزشکی بابل

اطلاعات کلی طرح
hide/show

کد رهگیری طرح 9705926
کد مصوب طرح
کد طرح در واحد ارائه دهنده 5045
شماره ثبت در دبیرخانه
عنوان فارسی طرح بررسی تاثیر روش تدریس تلفیقی (blended learning) مبتنی بر وبینار ،بر یادگیری اداره لیبر سخت در دانشجویان کارشناسی مامایی
عنوان لاتین طرح Efficacy of webinar-based blended learning on the learning of labor dystocia in undergraduate Midwifery students.
محل اجرای طرح گروه آموزشی مامایی
رسته مطالعاتی کاربردی
سازمان مجری دانشگاه علوم پزشکی بابل
تاریخ ارائه طرح 1397/04/24
تاریخ تصویب 1397/05/16
تاریخ شروع 1397/05/16
تاریخ خاتمه 1398/06/16
تاریخ خاتمه مصوب شورا
وضعیت گردش کار طرح های در دست اجرا

اطلاعات مجری و همکاران
hide/show

نام و نام‌خانوادگی سمت در طرح نوع همکاری درجه‌تحصیلی پست الکترونیک
منیره پروانهمجریمجری اولدکتری تخصصیparvaneh.m@yahoo.com
افسانه بختیاریمجریاجراء طرحدکتری تخصصیafbakhtiari@gmail.com

پیوست ها
hide/show

نام فایل تاریخ درج فایل اندازه فایل دانلود