کد رهگیری طرح | 9705926 |
کد مصوب طرح | |
کد طرح در واحد ارائه دهنده | 5045 |
شماره ثبت در دبیرخانه | |
عنوان فارسی طرح | بررسی تاثیر روش تدریس تلفیقی (blended learning) مبتنی بر وبینار ،بر یادگیری اداره لیبر سخت در دانشجویان کارشناسی مامایی |
عنوان لاتین طرح | Efficacy of webinar-based blended learning on the learning of labor dystocia in undergraduate Midwifery students. |
محل اجرای طرح | گروه آموزشی مامایی |
رسته مطالعاتی | کاربردی |
سازمان مجری | دانشگاه علوم پزشکی بابل |
تاریخ ارائه طرح | 1397/04/24 |
تاریخ تصویب | 1397/05/16 |
تاریخ شروع | 1397/05/16 |
تاریخ خاتمه | 1398/06/16 |
تاریخ خاتمه مصوب شورا | |
وضعیت گردش کار | طرح های در دست اجرا |
نام و نامخانوادگی | سمت در طرح | نوع همکاری | درجهتحصیلی | پست الکترونیک |
---|---|---|---|---|
منیره پروانه | مجری | مجری اول | دکتری تخصصی | parvaneh.m@yahoo.com |
افسانه بختیاری | مجری | اجراء طرح | دکتری تخصصی | afbakhtiari@gmail.com |
نام فایل | تاریخ درج فایل | اندازه فایل | دانلود |
---|