منیره  پروانه

 فعالیت های پژوهشی

 

منیره پروانه

در دانشگاه علوم پزشکی بابل 







چاپ صفحه
پژوهان
صفحه نخست سامانه
طرح های تحقیقاتی
طرح های تحقیقاتی
مقالات چاپ شده
مقالات چاپ شده
مقالات ارائه شده
مقالات ارائه شده
کتاب ها
کتاب ها
پایان نامه ها
پایان نامه ها
اختراعات
اختراعات
آمار عملکرد پژوهشی
آمار عملکرد پژوهشی
علوم پزشکی بابل
علوم پزشکی بابل
پروفایل در SCUPOS
پروفایل در SCOPUS
پروفایل در ISI
پروفایل در ISI
پروفایل در Google Scholar
پروفایل در Google Scholar
پروفایل در ORCID
پروفایل در ORCID
 پروفایل در ResearchGate
پروفایل در ResearchGate
پروفایل در پاب مد
پروفایل در پاب مد
پروفایل در مدلیب
پروفایل در مدلیب

اطلاعات کلی
hide/show

نام و نام خانوادگی (فارسی) : منیره پروانه رسته پژوهشگر :
نام و نام خانوادگی (انگلیسی) : monireh parvaneh پست الکترونیک : parvaneh.m@yahoo.com
تاریخ تولد : دانشکده/محل خدمت :
رشته تخصصی : مدیریت خدمات بهداشتی درمانی گروه آموزشی :
آخرین مدرک تحصیلی : دکتری تخصصی آدرس محل کار :

سوابق تحصیلی
hide/show

رشته تحصیلی/ تخصصی درجه‌تحصیلی سال دریافت مدرک دانشگاه/ موسسه

سوابق شغلی
hide/show

سمت نام و آدرس محل خدمت تاریخ شروع تاریخ پایان

سوابق پژوهشی


طرح های تحقیقاتی
hide/show

ردیف عنوان سمت مدت طرح(ماه) تاریخ شروع تاریخ پایان
1بررسی علل بی نظمی آموزشی دانشجویان در کلاس های آغاز هر ترم تحصیلیهمکار اصلی81394/12/041395/08/04
2بازنگری نحوه ارائه درس آمار زیستی دانشجویان پزشکیهمکار اصلی121396/03/231397/03/23
3آسیب شناسی کنفرانس کلاسی با تأکید بر دروس معارف اسلامی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابلمجری131396/04/131398/02/08
4مقایسه رویکردهای آموزشی کلاس وارونه و سنتی در آموزش عملی دانشجویان ماماییهمکار اصلی141396/07/181397/09/18
5بررسی تاثیر روش تدریس تلفیقی (blended learning) مبتنی بر وبینار ،بر یادگیری اداره لیبر سخت در دانشجویان کارشناسی ماماییمجری131397/05/161398/06/16
6ارتباط نشانه های روانی، عملکرد خانواده، و حمایت اجتماعی با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان علوم پزشکی بابلهمکار اصلی 1400/01/281403/12/28

مقالات چاپ شده در مجله
hide/show

ردیف عنوان نمایه نام نشریه سال چاپ دوره (Volum) شماره ضریب تاثیر
1تاثیر کارگاه روی مهارت نسخه نویسی دانشجویان ماماییISIHealth Scope1399920.0
2مقایسه رویکردهای آموزشی کلاس وارونه و سنتی در آموزش عملی دانشجویان مامایی: مطالعه ترکیبیISITechnology, Knowledge and Learning1399 0.0
3شاخص های استاد مطلوب از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل scopusمجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بابل 1389

مقالات ارائه شده در همایش
hide/show

ردیف عنوان مقاله نام کنگره محل کنگره شیوه ارائه تاریخ شروع کنگره تاریخ خاتمه کنگره

تالیف/ترجمه کتاب
hide/show

ردیف عنوان سال چاپ ماهیت

پایان نامه ها
hide/show

ردیف عنوان سال مقطع تحصیلی پایان‌نامه نوع پایان‌نامه تاریخ شروع تاریخ پایان

اختراعات
hide/show

ردیف عنوان تاریخ ثبت شماره ثبت اسامی پدید آورندگان